e-okul

1 Mart 2012 Perşembe

Müzikle İlgili Söyleşi

Şimdi yazıma nasıl başlasam bilemedim. Tahsi lazımdır abey? Diyen taksici Seyit son zamanlarda ilgi çekiyor. O kişiyi anımsayamadıysanız hatırlatalım, şarkıcı Seda Sayan'ın eski sevgililerinden Onur Şan. Akasya Durağı adlı dizideki başarısız şive taklidiyle dikkat çekiyor. Seda Sayan'ın ününe ün kattığı isimlerden biiri de Nihat Doğan. Onun hakkında pek yorum yapmak istemiyoruz takdir sizin. Sen şoför müsün izdivaç programı yapımcısı mı? Gazetede haberimiz çıkmış yine Nuri Baba. Bana bakın benim haberim olmadan gazeteye reklam mı verdiniz oğlum siz. Bu ne ya? Tam sayfa bizi basmışlar. Koskocaman resmi şaghk diye basmışlar agam. İ. Elif Aydın. Tanıyor musunuz böyle birini? Ben beni bu kadar anlatamazdım kim yazdıysa helal olsun agam. Görüyor musunuz bizi yazmışlar. Şoförlerin eşleri bölümü. Aaa kızçem okusana bakalım bizden bahseder mi? Kim yazmışsa belli ki seni çok iyi tanıyor safiş. Durağın tatlı üçkağıtçı şoförü. Dolandırıcı mı ne demek bu? Ayrıca bu gazeteyi de mahkemeye vereceğim. Sevimli lafı için tekzip yollayabilirsin. Ağıza bak ağıza. Kuru iftira eli maşalı mıyım ben? Bunu yazan belli ki bizi hiç tanımamış. Bu gazeteci değil insan sarrafı. Herkesi çok iyi tanıyor. Durağın en asabi şoförü. Yağlı Pehlivan Osman Aga. Dünya tatlısı, size kanı ısındığı zaman size canını bile verir. Benim Avrupa'lı olduğumu ve pehlivan olduğumu bilmiş. Bul sütün ve yüzde yüz margarinin birleşimi Terem Yağ. Terem Yağ, tereyağının lezzet ikizi. Bana göre Can Ataklı kendini heyecana kaptırdı. Müzik dinleyeceğim diye CHP'yi tehlikeye atıyor. Kendine göre kahraman olduğunu sanıyor. Haddim değil Aydın Bey ile tartışmak. Birincisi hezeyan sözü beni çok üzdü. Benim sahibi olduğum bir gazetenin şantaj peşinde koştuğunu söylüyorsun dedi. Aydın Doğan küplere bindi. Kardeşim ne yazaksın bu arkadaş inandırıcı şekilde diyor ki beni gönderdiler. Bahattin Can Ataklı gelirse hiç yapmadığım bir şeyi yaparım o programa çıkarım söylerim. Can herhalde bazı şeyleri karıştırıyor. Bahattin ne konuştu bilmem ama ben Hürriyet'ten böyle bir şey görmediğimi söylemekten gurur duyarım. Yazının bu kısma kadar okuduklarınız hepsi uydurmadır itibar etmeyiniz. Hayatta önemli olan tek şey vardır o da müzik dinlemek. Gerçekten çok önemli bir şeydir. Öte yandan malumunuz müzik dinlemek alt dallara ayrılır. Örnekse; klasik müzik dinlemek ve yabancı müzik dinlemek olarak gösterebiliriz.

0 yorum:

Copyright 2009 e-okul. Hakkı varsa saklıdır.

Üste GİT