e-okul

28 Ocak 2013 Pazartesi

Tefal Actifry İle Nasıl Kilo Verdim?

Tefal Actifry ile yapabilecekleriniz çok fazla. Gerçekten tek bir kaşık ayçiçek yağı ile yaklaşık 1 kilogram patates kızartabiliyorsunuz. Bunu görmeden inanmak güç. Ben de görmeden önce kuşku ile bakıyordum ancak bir adet tefal actifry satın aldım ve gayet güzel bir ürün olduğunun farkına vardım. Dünya üzerindeki fritözler içinde en özel, en güzel olanı. Tefal actifry ile mükemmel kızartmalar pişirebiliyorum.
Kızartmayı çok seven bir insanım. Boyum 1.74 ve tefal actifryı almadan önce 83 kiloydum şimdi ise 54 kiloyum. Bence bu formumu tefal actifrya borçluyum. Çünkü onu kullandığımda yemeklerde çok çok az yağ kullanıyorum. Bu da vücudumun yağ oranının azalmasına yol açıyor. Gerçekten kilo vermek isteyenler varsa bu lezzetli yemekler yapan fritözü almalı. Fiyatı da öyle çok yüksek bir miktar değil, 200-300 lira civarı olması lazım ben ikinci el aldım ama sizlerin sıfır ürün almasını öneririm. Afiyet olsun, keyifli yemekler..

0 yorum:

Copyright 2009 e-okul. Hakkı varsa saklıdır.

Üste GİT