e-okul

30 Ağustos 2013 Cuma

Onur Air Uçmayı Sevdiriyor

Geçenlerde bir uçağa bindim, o biçim. Adını da Onur Air koymuşlar çok enteresan. Lufthansa kadar kusursuz olmasa da gayet iyi hizmetleri bulunmuyor değil hani. Ancak uçağa gitmeden önce taksi çağırayım dedim. On dakika geçti yok, yirmi dakika geçti yok, yarım saat derken bir saat geçti taksi gelmedi. Ben de Terracity'nin önünden otobüse bineyim dedim. KL08 adı verilen kırmızı otobüsleri beklemeye koyuldum. Yaklaşık 15 dakika süren beklemenin ardından devasa otobüs geldi ve durakta durdu. İnanır mısınız insanlarda onur denen şey kalmamış. Otobüs tıklım tıklım adım atacak yer yok. Şoför kapıyı açtığında insanlar balık istifi gibi otobüsten aşağı düşer olmuşlar. Bu durum sinirlerimi bir hayli bozdu. Ben de böyle bir şey yapacağıma giderim kendi arabamla dedim. Peugeot 206 model arabamı aldım, koyuldum havalimanına doğru yola. Derken çok geçmeden akaryakıtımın bittiği gerçeğiyle yüzleştim. Üstelik en yakın akaryakıt istasyonu 5 km uzaklıktaydı. Hemen yoldan geçen apaçi tayfasına gözüm ilişti. "Birader bir el atın da itelim şunu" dedim. Sağ olsunlar onurlu bir davranış benimseyerek itmeyi kabul ettiler. Ben de baktım bu kekolar itiyor bindim şoför koltuğuna kapattım kapıları bedavaya istasyona kadar gittik. Oraya ulaştığımda arkadaşlara size gerek kalmadı gidebilirsiniz diye ukalaca bir söylemde bulundum. İçlerinden bir tanesi sağ ol abi dedi, diğeri ise onun kafasına vurarak aslında benim onlara sağ ol demem gerektiğini söyledi. Utana sıkıla oradan uzaklaştılar. Benzin istasyonuna ulaşmıştık. Fakat eksik olan bir şey vardı. O da cüzdanım. Cüzdanım ofiste kalmıştı. Uçak kalkmadan bana ulaştırabilecek tek kişi Onur idi. Onur, benim en yakın arkadaşım. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Öte yandan az önce yaptığım çağrıları yanıtsız bırakmış, telefonlarıma çıkmaz olmuştu. Attığım bir kısa mesajla beni araması bir oldu. Onur sen ne yaptığını sanıyorsun benim burada sana ihtiyacım var sen telefonlarıma çıkmıyorsun böyle mi arkadaşsın sen kötü günde yanımda olmuyorsun? Şeklinde söylemlerde bulundum. Kendisi tıpkı adı gibi onurlu bir davranışta bulunarak beni aradı. Hemen kendi otomobiliyle geldi ve beni uçuşa yetiştirdi. Kapıda Onur Air personeli karşıladı. Ben de iki onurun arasında dilek tutmuş oldum. Sonuç itibariyle bu yazıdan çıkaracağımız sonuç ismi Onur olanlara her zaman güvenebilirsiniz. Kah insan olmuş, kah hava yolu şirketi.

0 yorum:

Copyright 2009 e-okul. Hakkı varsa saklıdır.

Üste GİT